Jednou z hlavních myšlenek partnerství mezi Barcelonou a Spotify je spojit fotbal a hudbu. Z tohoto důvodu se vedení klubu rozhodlo odehrát nadcházející El Clásico v upravených dresech, na kterých místo hlavního sponzora bude logo zpěváka Drakea, který jako první překonal hranici 50 miliard přehrání na Spotify.
Oslava rekordu
Zahrnutím Drakeova loga na přední stranu dresu chtějí Barcelona a Spotify oslavit zpěvákům milník. Stal se totiž prvním umělcem, který dosáhl 50 miliard přehrání na této platformě. Drake, který již několikrát ukázal svou přízeň barcelonským barvám, stojí za alby jako "Take Care" nebo "Certifed Lover Boy". Se svými singly láme rekordy, je číslem jedna v několika mezinárodních žebříčcích. Za svou kariéru získal přes 275 ocenění, včetně čtyč cen Grammy.
V rámci iniciativy k uznáni zpěvákova úspěchu má tým během předzápasové rozcvičky obléct speciální verzi dresu s číslem 50 na zádech a s logem Spotify na přední straně.
Spolupráce
Spolupráce mezi FC Barcelona a Spotify začala 1. července tohoto roku. Součástí strategie klubu je proaktivně vyhledávat partnery, kteří sdílejí stejné hodnoty a filozofii a zároveň pomáhají posilovat pozici klubu v rámci globálního měřítka na hřišti i mimo něj.
Prohlášení Julia Guiua, viceprezidenta pro marketingovou oblast FC Barcelona
"Naše spojenectví se Spotify přesahuje rámec pouhého komerčního vztahu. Jak jsme uvedli při mnoha příležitostech, je to strategický vztah, jehož prostřednictvím se snažíme spojit dva světy, které mohou vzbuzovat emoce, a to hudbu a fotbal. Tato iniciativa je dalším příkladem této touhy a inovativního ducha naší spolupráce. Poprvé v naší historii nahrazujeme jméno našeho hlavního partnera na přední straně dresu mezinárodně uznávaným umělcem Drakea, vítězem čtyř cen Grammy a rekordmanem v různých kategoriích. Tato iniciativa ukazuje náš potenciál stát se jedinečnou platformou nabízející zážitky, které nám pomohou přiblížit se našim fanouškům a zároveň oslovit nové publikum po celém světě."
Prohlášení Marca Hazana, viceprezidenta Spotify pro partnerství
"Jsme opravdu nadšeni, že můžeme být u tak velkého zápasu a označit Drakeův milník jako prvního umělce, který dosáhl 50 miliard přehrání. Vždy jsme říkali, že chceme, aby toto partnerství bylo oslavou fanoušků, hráčů a umělců na celosvětové scéně – a neexistuje větší událost než El Clásico."
Další pošpinění dresu. O moc níže už asi klesnout nejde...
14.10.2022, 11:48Vacsie pospinenie ako Katar nemoze nastat. Toto je len obycajna reklama, nevidim na tom nic tragicke
14.10.2022, 12:38Mat stávkové kancelárie ci iné obdobne spoločnosti alebo ako nižšie napísal kolega katar je podla mňa väčšia hanba ako sova
14.10.2022, 13:00Náhodou, sovička pěkná, ale význam mi teda naprosto uniká.
14.10.2022, 13:02Bohemian grove
15.10.2022, 15:07Nechapu vubec zvlast v takovém zápase 🤦♂️🤦♂️
14.10.2022, 13:37Meh, kdyby tam byl aspoň někdo, kdo se dá poslouchat a není absolutní mainstream.
14.10.2022, 12:12tady se opravdu hodí napsat, to co o víkendu přečteme milionkrát: CIRKUS BARCA
14.10.2022, 12:34si s náma bude spotify dělat co chce
Platí nám 80 mega za rok a ty ocakavas , že Barcelona nebude mať nejaké povinnosti ? Mne tu občas niektorí pripadáte ako čistý romantici bez štipky zdravého rozumu. Nieje rok 2004 , kedy sme nemuseli mat na drese sponzora a ani sa nedá kúpiť novy Ronaldinho za 32 miliónov eur. Tie časy sú niekde v histórii. Je rok 2022, inflácia 14%, prebieha vojna na Ukraine a cena sólovej elektriky je 1 euro za Kw/h. Niekde tie peniaze proste zobrať musíš. A teda, toto mi vôbec nepripadá ako Cirkus
14.10.2022, 13:06Nehraj si na chytrého. To samozřejmě chapu, ale ze budem pokazde menit dres kdyz nejaky kar překoná nejakou hranici. Nemusime byt zaslepení
14.10.2022, 16:35Tak je to zrejme v zmluve. Že pri nejakých významných udalostiach to Spotifi bude chcieť marketingovo využiť . Nemusel to byť Drake , mohol to byť ktokoľvek. A zápas roka ako El Classico je pre to skvelá príležitosť. A klub na tom tiež len získa. Takže celkom nerozumiem, čo je na tom Cirkus. Je rok 2022 a každý sa snaží o lepší marketing.
14.10.2022, 18:37Jako důvod je to debilní, co si budeme. Ale co, vždyť ta sova vypadá líp jak logo Spotify, klidně bych ji tam měl celou sezónu.
14.10.2022, 13:31Az tam bude logo Queenu kupim si original :)
14.10.2022, 14:03A co teprve až tam bude logo Ortelu
14.10.2022, 14:10V tej chvili prestavam byt fanusikom klubu. Ale kedze rasizmus otvorene odsudzujeme, tak sa toho neobavam :)
14.10.2022, 14:43Ortel 😀 takovou debilní sračku už neposlouchají ani ti “vlastenci” ne? 😀
14.10.2022, 15:08Bohužel, fanoušků (nebo snad fašounků?) mají stále dost
15.10.2022, 03:15To druhé bude asi sedět více. 😂
15.10.2022, 11:41Tak příště snad Tři sestry...
14.10.2022, 19:32To by bylo nejvic
14.10.2022, 20:46Ze by bylo na drese napsáno “Já jsem Aleš” ? 😀
14.10.2022, 23:36Nebo Známka punku 😬😀
15.10.2022, 10:28Kdyby Pique nepřistupoval ke svému vztahu se Shakirou jak k bránění proti Interu, mohla tam být ona
15.10.2022, 08:18to by teprve byly rekordy v prodejich!
15.10.2022, 09:30