Barça oblékne černý dres počtvrté ve své historii jako svou druhou sadu po předchozích ročnících 2011/12, 2013/14 a 2020/21. Ve všech případech měla tato souprava u fanoušků blaugrana mimořádný úspěch a v roce 125. výročí založení klubu bude černá barva opět hlavní barvou na dresu.
Venkovní souprava FC Barcelona pro sezónu 2024/25 je pohledem do dresů budoucnosti a kombinuje ikonické pruhy Barçy s černým pozadím, které jim umožňuje zazářit. Jedním z klíčových prvků je odznak TPU, který má reflexní povrch na ztmaveném odznaku a hrdě se vyjímá mezi modrými a bordó obrysy.
Historie černého dresu
V sezóně 2011/12 oblékla Barça poprvé ve své historii černou sadu, byť jako třetí variantu, a mezi fanoušky se těšila velké oblibě. V té sezoně tým Pepa Guardioly vyhrál Copa del Rey a španělský Superpohár.
O dva roky později tým opět oblékl černou sadu jako třetí v designu se žlutými detaily, čímž se sada odlišovala od první průlomové verze.
V sezóně 202/21 měla Barça opět černý dres. Tentokrát přišla inovace v podobě zcela černého dresu bez barevných detailů.
V prodeji ode dneška
Dres je možné zakoupit ode dneška 4. září prostřednictvím klubového e-shopu nebo kterékoli prodejny Barçy: iSpotify Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gracia, Sagrada Família, Westfield La Maquinista, Parc Central Tarragona, La Roca Village, El Poble Espanyol, Barcelona Airport T1 iand T2, Centro Comercial Arenas, Maremàgnum, Barça Store Madrid, Barça Store Palma na Mallorce a v Katalánsku v Platja d'Aro a Salou v Ronda Universitat a také v novém Barça Store na Terminálu 4 na madridském letišti Barajas, který minulý týden otevřel prezident Joan Laporta a představenstvo blaugrana.
Technologie venkovní soupravy
Dresy jsou navrženy s technologií Dri-FIT ADV, která je nejvyšší kvalitou technických dílů Nike. Jedná se o inovativní konstrukci, která zajišťuje pohyblivost, prodyšnost a větrání tam, kde je to nejvíce potřeba.
Zavedené technické inovace stanovují nové standardy, pokud jde o vysoký výkon. Každý prvek dresu byl vylepšen pomocí metod zahrnujících počítačový design založený na 4D datech.
Nechci soudit jestli to je hezké nebo ne, ale bože proč tak negativní barva....
05.09.2024, 09:59Farba je krasna, ale ta doslova vystrelujuca reklama na spotify je hrozna. Viac sa to podoba na reklamne tricko spotify ako na dres klubu.
05.09.2024, 10:08Černá je elegantní, ale působí to jako dres týmu Spotify. Tohle tričko se všemi nášivkami které přichází v úvahu je prý v současnosti nejdražší na trhu.
06.09.2024, 08:23to je holt Nike no, dlouhodobý problém, věci na Adidas stály jednu dobu zlomek (a takový Macron má třeba zajímavé designy no), ale ono asi teď šlo všechno nahoru - proto klobouk dolů v Lutonu, kde nechali na letošek stejnou sadu jako měli loni
06.09.2024, 13:49jinak mě se tento dres líbí tak jak je ale jak jsme řešili v chatu, s textem Spotify by to bylo lepší