JUVENTUS 3:0 FC BARCELONA

JUVENTUS 3:0 FC BARCELONA

Hra Barcelony rozhodně nebyla tak tragická jako v Paříži, bohužel snad jediným, kdo předvedl výkon odpovídající váze utkání, byl Lionel Messi. Naopak Juventus potěšil vlastní fanoušky zodpovědnou defenzivou a efektivními útoky, které je posunuly blízko postupu. 


Přehled utkání

11. dubna 2017, 20:45 Juventus Stadium ČT Sport, Digi Sport 4

Juventus FC

3 : 0 Szymon Marciniak

FC Barcelona

Dybala (A - Cuadrado) 7'  
Dybala 22'  
Alves 28'  
  53' Suárez
Chiellini (A - Pjanič) 55'  
  57' Iniesta
Mandžukič 63'  
Khedira 74'  
  90+1' Umtiti
Lemina 90+1'  
Sestava

Buffon - Alves, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro - Khedira, Pjanič - Cuadrado (73' Lemina), Dybala (81' Rincón), Mandžukič - Higuaín

Sestava

Ter Stegen - Roberto, Piqué, Umtiti, Mathieu (46' Gomes) - Rakitič, Mascherano, Iniesta - Messi, Suárez, Neymar


Zdroje: sport.es



Diskuze

Jak tohle vůbec můžeme po Paříži dopustit? smiley

11.04.2017, 22:46
Biscuit Tarja

No ačkoliv sem si toho všiml už vícekrát stejně sem věřil že k tomu přistoupí jinak ale Barcelona se prostě neumí poučit....

11.04.2017, 22:49
Tarja Biscuit

Já právě taky, jsme hrozné naivky smiley Ale budu věřit i do odvety... Je pravda, že výkon zas tak špatný nebyl, jenom ta finální fáze, pár děr v obraně a je vymalované... Ale proti takovému soupeři se není co divit. Tah s Jeremym tentokrát vůbec nevyšel, měl tam být Alba a lupat jeden náběh za druhým, to nám na těch krajích chybí. Doufám, že Sergi bude od příštího sezóny doopravdy primárně v záloze, z těch záložníků si to (kromě Iniesty a Busquetse) dává nejvíc.

11.04.2017, 22:57

Katastrofa, vůbec se mi dnes nelíbili rozhodčí ti ale za stav 3:0 nemůžou.

11.04.2017, 22:48

Podľa mňa výkon nebol vôbec zlý (na súčasné pomery). Prvých 10 min sme nezachytili, potom sme boli zvyšok polčasu lepší. Bohužiaľ klasické nedáš dostaneš a štandartka. Diery v obrane (alebo lepšie povedané v našom systéme) viedli k šanciam Juve, ale stojím si za tým že sme boli proste lepší, ale skutočnú extratriedu naozaj zahral len Messi a tak odchádzame bez gólu. Prehra ide za mňa na Luchove triko, ten tím nemá žiadny systém, hlavne vonka. A Rakitič je príšerný. Tých adeptov na letný odchod je okrem útoku strašne veľa.

11.04.2017, 22:49
clen_0548 Adam Kapusta

a přitom se vesele prodlužují smlouvy i hráčům, kteří hrají hrozně. už delší dobu to tak je. naše vedení je v přestupech a tomto fakt katastrofální

12.04.2017, 07:42

S Luchem ma lavičce můžem vyhrát leda COpu a krajský přebor . On je tréner ( netréner) který se nepoučí ani když mu to naboucháš do hlavy.

11.04.2017, 22:54
Rendzi10 Robert Duchoň

Hlavně že ty jsi trenér!!

11.04.2017, 23:42
Eidzem Rendzi10

Tak zase buďme upřímní.. Každý idiot, co se občas jen mrkne na sestavu juve, ví, že mají na jejich pravé straně Alveše - který rád útočí, je rychlý a technický, pak toho Cuadrada - další velmi rychlý fotbalista, a pak se tam taky občas ukáže třeba Dybala - asi netřeba vysvětlovat, že je to taky technik a rychlík.. No a co udělá náš pan trenér? Postaví tam Mathieho, který tam bude s těmi rychlíky dělat co? Plus mínu hovno.. Ale hlavněže nám Mathie byl co platný např. u standardek že? AHA! stejně jsme dostali gol z rohu a to nemluvím třeba o hlavičce Higuaína hned ze začátku.. Super krok od trenéra; tleskám! Takže máš pravdu, my sice nejsme trenéři, ale i tak je jasné, že Enrique toho taky moc nepobral... A o jeho neustálé stavění Mathieho nebo Gomeze (ještě třeba s Denisem zaráz do zálohy) pořád dokola i do těch nejsložitějších zápasů, to taky svědčí o velkém trenérském přehledu ;)

12.04.2017, 16:15
Caltic8
Administrátor

Na review seru, sorry jako. Pouze ve zkratce:
- nejen Španělé jsou famózní rozhodčí,
- vzadu byl nejlepší Ter Stegen, který neudělal nic navíc,
- s dnešním výkonem Iniesty nebo Masche se Gomes nezdá být tak hrozný,
- Suárez palič,
- Neymar asi měl distanc už na dnešek.

11.04.2017, 22:55
Tarja Caltic8

Jako musím říct, že Gomes mi dneska vážně nepřišel tak hrozný. smiley Ale Málagu jsem neviděla, tak nemůžu soudit. smiley

11.04.2017, 23:00
Martin Tarja

Dneska hrál Gomes tam, kde může být nejplatnější...není to úplně kreativec. I když to z dnešní zálohy nebyl nikdo..

11.04.2017, 23:13
Tarja Martin

To jsem si taky říkala, otázka je, proč jej Lucho pořád cpe jinde, když to tam nedává. Jsem zvědavá, jak to bude pod novým trenérem.
To moc nebyl no, i když chybělo mi tam i více pohybu, proti takovému betonu toho sám moc nevymyslíš.

12.04.2017, 08:10

Výkon tragédie. Tohle jde na vrub LE, protože tohle jsou dozvuky jeho neustálých rotací. Mám pocit, že si letos LE užíval to, že co zápas, to jiná sestava. Jakmile se hráč dostal do zápasového rytmu, tak další zápas nehrál. Tohle už se nepovede otočit

11.04.2017, 22:56

Je to pořád dokola. Prospané začátky, překvapení z toho, že nás někdo presuje a běhá, chaos ve všech řadách, nerozehraná záloha, spálené šance a Enrique umí jediný taktický manévr. Dát tam Gomese. Poslední přání pro tuhle sezonu nedostat klepec s Realem.

11.04.2017, 22:58

Ufff. Výkon lepší než na PSG, to neznamená dobrý. Rozhodně jsme nebyli horší o 3 góly, ale bohužel na to se nehraje a co Juve potrestal, to my ne. K hráčům...Mathieu Adieu, a to brzy. Jedinej schopnej vytvořit jakoukoliv šanci, Messi. Co se týče Gomese, tak nám může mít co dát, ale max na místě Busiho, z čehož nám vychází, že je to zbytečně drahej náhradník a to tam může být i Samper. Naše laxní bránění a couvání dneska kapitola sama pro sebe.
Zdá se, že letos si vše protrpíme až do konce...ale naděje umírá poslední!

11.04.2017, 22:58

Co k tomu dodat ? Jak je možné že jsme ztratili v tolika zápasech po prohře v Pařiži ? Může za to LE ? Určitě na tom má svůj podíl, postavil sestavu která byla dle mého postavená na hlavu ale budiž každy děláme chyby a zpleteme se, co ale nechápu je proč nevyužil střidani, proč neposlal na hriště Paca když jsme nutně potřebovali dát gól. Další věcí ale je jak jsme měli nebo spíše neměli organizovanou hru. Nechat nehlidaneho Dybalu nebo i dalši hráče v pokutovém uzemi nebo při brejku na vápně to je chyba kterou nedělají ani žáci v okresnim přeboru.
Barcelonská záloha, na tu jsme bývali pyšní ale teď jako by neexistovala. Doufám že nový trenér začne dávat více prostoru La Masii než kupovat předražené Gomese kteři nemají s DNA Barcy nic společného.

11.04.2017, 23:02
MVD CulesWarkin

Souhlas.

Jen aby novým trenérem nebyl Unzué. Už jsem to tu psal. Takový Samper by určitě podvedl stejnou, ne-li lepší práce než předražený Gomes. Totéž Sandro místo Paca. Peníze se měli vrazit primárně do obrany. Pravý obránce, další stoper... Do zálohy bych dal Alenu. Nepotřebujeme ani kupovat nějakého záložníka. Jedině místo Ardy.

Je to strašný.

11.04.2017, 23:09

Flop večera - 1 striedanie!! na čo tam tych hračov na lavičku bral? keď sa nedarí kurva do piče tak skusim aj paca, či ineho hrača...to že nestriedal nam nič nedalo, aj tak sme gola nedali!!

11.04.2017, 23:02

Bohužel další zklamání. Těžko přehlédnout, že v zápasech na hřištích top týmů jsme v letošní Lize mistrů totálně vyhořeli. Ve skupině s Manchesterem City a v play-off v Paříži a dnes v Turíně. Dnes to sice nebylo tak strašné jako v Paříži, ale moc chvályhodného tam taky nebylo. Opět se jednou můžeme bavit o koncovce. Proměnit Iniesta svoji šanci, tak se ten zápas vyvíjel uplně jinak. Suárez mohl v druhé půli vstřelit důležitý venkovní gól. Ale nic z toho se nestalo. Dybala naopak dvakrát parádně, pak zase jednou gól z rohu a je to jak to je. Jediný pozitivum, které se z toho dá odnést je snad to, že po tom průšvihu v Pařiži se hráči v odvetě vyhecovali a neskutečným způsobem to odmakali, což bylo odměněno postupem. Takže můžeme doufat, že Camp Nou znovu vytvoří skvělou atmosféru, hráči v sobě najdou tu bojovnost a třeba předvedeme další zázrak, i když je těžké si představit, že by Juventus předvedl podobný kolaps jako PSG. Ale stejně tak bylo těžké si ten kolaps představit v případě PSG.

11.04.2017, 23:04

Ubohý, nechutný zápas, který šel podle stejného scénáře jako první zápas s PSG. Juve na nás vlítlo, hráli agresivně, presovali a jednoduše si vytvářeli si jednoduše šance. Stejně jako minule jsme dostali rychlý gol, který nás opět poslal k zemi, poté jsme, ale opět jako minule A. Goméz mohli srovnat, nu, ale nestalo se no a tak jsme opět dostali gol. poločas stejný (0:2), poté přišlo menší zlepšení, ale gol nepřišel no a tak jsme dostali další zářez, jako ano nějaké šance jsme si vypracovali, ale když je nejsme schopni proměnit tak je zbytečné se rozčilovat... Opět jsme ani toho korigujícího gola nedali, který by to aspon upravil. No a tak se budeme opět modlit a doufat v zázrak, který tentokrát, ale nepřijde Juventus má několikrát lepší obranu, golmana a hlavně mají větší zkušenosti s tím hrát prešovský beton!!! Ano v koutku duše doufám, že se to opět může povést opět budu fandit a prožívat každý náznak, věřím, že vyhrajeme, ale bude to stačit na postup??? uvidíme.. Nepochopím jednu věc..... na nás stačí trochu zatlačit, presovat a hrát agresivně a ten tým se z toho prostě posere a jakoby uplně ztratil sebevědomý a není si schopný nahrát, vůbec jsme se z toho zápasu nepoučili, další věc, někteří hráči už bohužel mají svůj věk a agresivní napadání jim prostě nesvědčí viz Iniesta (bohužel je čas předat žezlo mladším) no a dalším bodem je výkon André ter Stegena, ten už od prvního nepovedeného výkopu působil jako zfetovaný!!!! kazil, a v první půli ani jednou nepodržel podle mě byli oba dva goly v první půli chytatelný ....smiley

11.04.2017, 23:09
Nemesis11 Nemesis11

omlouvám se za nějaké chyby a nesmysli psal jsem to pod vlivem afektu

11.04.2017, 23:12
Nemesis11 Nemesis11

*y

11.04.2017, 23:13
Snoop Nemesis11

S tou kritikou na Marca jsi úplně mimo. Takovou kravinu jsem snad ještě nečetl. S prvním gólem nemohl nic, trefil to dokonale z nějakých šesti metrů. Kde nechápu jak takového hráče obránci nechají se s balónem otočit a vystřelit. Druhý gól, totálně do proti pohybu kdy se musel přemisťovat na vzdálenější tyč. Navíc to byla bomba jak z děla, na kterou si i tak sáhnul. Nebýt to tak razantní střela která šla Dybalovi proti noze tak to chytil.

12.04.2017, 11:45

Táto sezóna sa nesie v znamení obrovskej nekonzistentnosti, výkony ako na hojdačke, raz to ide skvelo a potom má fanúšik pocit, že sa všetko rúca. Viem čo čaká chalanov na Nou Campe, dať 4 góly obrane z Talianska nebude asi nič jednoduché, ale ani nemožné. Uvidíme, sezóna sa stále môže skončiť dobre. Som veľmi zvedavý na letné odchody a príchody hráčov. Klub pravdepodobne potrebuje nový správny impulz, nový dych. Ale na druhej strane premýšľam, krízové obdobie môže dôjsť na každý tím, nedá sa vyhrávať tituly večne. Taký je futbal, taký je šport. Treba fandiť ďalej, ja určite v stredu o týždeň budem a verím v ďalší obrat!!! Barcaaaa!!!

11.04.2017, 23:16

Já nevím, ale mě se naše hra, až na naší tragickou obranu (za kterou prostě může LE, špatná taktika, špatně vybraní hráči, atp.) líbila. Můžu s čistým svědomím říct, že jsme hráli mnohem lépe, než v Paříži, kde nás domácí totálně zesmesnili a nedali vůbec žádnou šanci... Juventus byl dneska hratelnej, měli jsme spoustu šanci a byl to holt zápas blbec, kterej klidně mohl s trochou štěstí skončit třeba 2smiley.
Po utkání v Paříži jsem v obrat věřil, respektive modlil se za něj, ale po tomhle utkání jsem presvedcenej, že můžeme doma Juventus splachnout..smiley
Dneska se mi líbil Roberto, Umtiti a také Messi, kterej se fakt hodně snažil. Do odvety s Busqem Albou a hlavně bez Mathieuho, kterej je vždy u všeho spatnyho a už bysi měl balit kufry...
Musíme věřit, i když je to těžká psychická rána. Visca Barca smiley

11.04.2017, 23:37
Nemesis11 The_DoctoR

v obrat tajně věřím, ale přece jenom Juve umí hrát Autobusem mnohem lépe než PSG, který to nesedí

11.04.2017, 23:48

Mám neskutečný vztek, asi proto, že už jsem nad námi tuto sezónu zlomil hůl a po posledních výkonech jsem začal být přehnaný optimista. Aspoň je vidět snaha, ale podle mého jsme proti Malaze do toho dali více, však jsem tady ani neviděl závěrečný tlak, jako by nám stačilo prohrát "jen" 3:0 a doma otočíme. A pak tu čtu komenty, že to nebyl tak špatný výkon, otočíme a hra se zlepší.

12.04.2017, 00:31

Velmi těžko se hraje v obraně bez levého i pravého obrance, to jsem ještě snad ani neviděl. Z toho pak byly 2 góly co jsme dostali. LE zkouší asi nové trendy ve fotbale. Jinak těžko se může prosadit útok bez podpory zálohy a i obrany a to je letos náš největší problém. Vždy jsme měli zálohu kterou nám všichni mohli závidět, letos teda není co závidět. Messi si chodí pro míče stále více dozadu a je jediný kdo něco pak může vymyslet, ale zároveň pak logicky chybí vepředu. Jinak určitě lepší výkon než proti PSG, ale na nás stále velmi slabý, ale to pramení z toho co už jsem psal.

12.04.2017, 08:11

V tom rozpoložení v jakým jsme to podle mě nebyl propadák ve hře. Nezasloužili jsme si vyhrát-to ani náhodou, ale výsledek měl být mnohem příznivější. Iniesta, Suaréz měli tutovky, pak se dala pískat penalta za ruku a mohly být hned 3 goly. Juventus proměnil skoro vše-možná měl ještě 2 tutové šance. My sjme neproměnili nic a pak to bohužel dopadlo jak dopadlo. S PSG se to moc srovnávat nedalo. Tam jsme byli úplně mimo. Největší problém vidím v záloze, která není schopna zastavovat útoky v zárodku a ani není schopná vytvořit šance. Co si MSN nevytvoří sami tak nemají. Neházel bych to vše na obranu. Protiútoky se hodně špatně brání, když jsou všichni v pohybu. Bohužel už na další zázrak jako s PSG nevěřím,tak se aspoň důstojně rozloučit.

12.04.2017, 08:37

Paradoxně to opticky nevypadalo na špatný výkon, oproti zápasu s PSG se to vůbec nedá srovnat. Hráči chtěli, makali, Messi se mohl přetrhnout aby něco vymyslel, ALE:

- Nerozumím tomu, jak tým kvalit Barcelony si v 9 z 10 zápasů nechá utéct začátek.
- Naše defenzivní činnost (tj. nejen obrana) je opravdu žalostná až zoufalá, tady vidím jednoznačně chybu trenéra - ať už z hlediska obrany, tak i složení.
- Záloha opět moc nefungovala, Messi pak samozřejmě musí zbíhat do středu a chybí pak vepředu.
- Vytvořili jsme si 3 tutovky + nějaké další šance, což na hřišti Juventusu zase tak málo není. Bohužel opět to proměňování.

Suma sumárum, šance pořád je - víme, že na Camp Nou umíme hrát zcela jinak. Když dáme první poločas 2 goly a zadný nedostaneme, může to být pořád zajímavé. Ať to ale dopadne jakkoliv, jsem z letošních výkonů a přešlapů dost zklamaný.

12.04.2017, 08:42
Hema16 Hema16

Jen oprava: v 9 z 10 důležitých zápasů a chybou kromě defenzivní činnosti jsem myslel kromě složení také taktiku.

12.04.2017, 08:46
Hema16 Hema16

Já už radši mlčím, ale víte, co jsem myslel smiley

12.04.2017, 08:49

I kdyby se stal zázrak a my postoupili, tak tahle sezóna je vhodná k zapomenutí. Ligu jsme měli ve vlastních rukou - a nevěřím, že by současnou situaci Real pustil z ruky. V Lize Mistrů jsme po ostudě v Paříži zázračně postoupili - ale vůbec se nepoučili.
Jen jsem zvědav, jaké budou v létě hráčské pohyby. A co s hráči provede Unzué (který je v současnosti logický nástupce Lucha a věřím, že to může být a bude druhý Tito). Včera v Turíně jsem byl obrovský zklamán z Piquého. Při prvním gólu bez reakce na střelu a zavazel MATSovi. Při druhém gólu bez reakce na střelu a zavazel MATSovi. Třetí gól jednoznačně chyba Mascheho. Nebýt včera v obraně Umtiti, byl by výsledek daleko horší. V záloze - proč tam pořád cpe Raketu? I když je pro mne Denis zatím zklamáním, tak pořád by byl lepší volba, než momentálně totálně z formy Raketa. Iniesta už bohužel nestíhá, což se mi říká velmi těžce. Gomes hrál konečně na "svém" postu a byl o chlup lepší, než normálně. Vepředu se snažil jen Messi. Suaréz sice lítal, ale spaloval a ztrácel míče. Ney si chtěl (zase) udělat one-man-show a (zase) mu to soupeř nedovolil. S defenzívou Juventusu nemůžeme ani v nejrůžovějších snech doufat v postup. Já doufat budu a budu nás tlačit, ale spíš si teď přeju to, abychom vypadli po vyhraném zápase a co se výkonu týče, tak se vztyčenou hlavou. Jinak - jak už jsem psal - na tuto sezónu co nejrychleji zapomenout (výhry CdR fanoušky, nebo aspoň mně, neuchlácholí) a připravit se zodpovědně na 2017/18

12.04.2017, 09:37
MVD felpod

Napsal jsi to hezky, ale... nestras s Unzuem...

12.04.2017, 09:55
felpod MVD

Je to můj názor. Nejvíc bych si přál Sampaoliho, ale ten asi půjde k Argentině. Takže z toho, co je momentálně k dispozici, se mi Unzue jeví jako nejlepší možnost. Bude zaručena návaznost. A i když Lucho dělá momentálně dost kopanců, tak spoustu skvělé práce odvedl a Unzue byl u toho.
Každopádně my novýho trenéra do funkce jmenovat nebudeme, takže nám nezbývá než čekat a doufat (každý v toho svého kandidáta).
smiley

12.04.2017, 10:14

Já bych si přál Koemana s Evertonem má výborné výsledky a mohl by s sebou přivést i lukakua

12.04.2017, 12:08
felpod Nemesis11

Koeman? No, hrával za nás a před skoro dvaceti lety se u nás (jako asistent van Gaala) trenéřině učil. Ale co bylo dál? Od té doby trénoval celkem 9 klubů (Vitesse Arnheim, Ajax Amsterdam, SL Benfica, PSV Eindhoven, Valencia CF, AZ Alkmaar, Feyenoord, Southampton a Everton). Relativně úspěšný (s vyjímkou Alkmaaru, odkud byl vyhozen už po pěti měsících) byl v holandských klubech. Ale z Benfiky vyhozen, z Valencie vyhozen, Southampton s ním po sezóně 15/16 už nechtěl prodloužit smlouvu. Teď má sice v Evertonu pozitivní bilanci (16-10-10), na druhou stranu ale Everton po dvou nepovedených sezónách (kdy skončil na 11.místě) nijak nezlepšil svůj herní projev. Koeman jim prostě nic nedal ze sebe. Jo, letos asi skončí líp než 11tí, ale na poháry to asi zase nebude. A s tím do Evertonu šel - vrátit je do Evropy. Takže zase - neúspěch. Navíc jeho úplně nejhorší bilance ze všech klubů kterýma prošel byla v La Lize ve Valencii, kdy v sezóně 2007/08 získal průměrně jen 1,24 bodu za zápas a po 33.kole letěl. Posledních 5 kol bez Koemana pak Valencia 4 zápasy vyhrála a prohrála jen na Camp Nou. Takže problém byl asi v něm...
Takže já za sebe (i vzhledem k tomu, že s Evertonem podle mýho NEMÁ výborný výsledky, protože zadaný úkol nesplní) Koemana rozhodně nechci. Ať si trénuje v Holandsku, kde mu to svědčí, ale s náma by asi žádný progres nezvládl (když ho zatím nezvládl nikde).
(Jen můj názor, peace... smiley )

12.04.2017, 13:20
MVD felpod

Souhlasim. Koeman, ani Valverde. Ale ani Unzue, to je desiva moznost. My potrebujeme zmenit pristup. A mozna se Unzue podili na taktice vic nez Enrique. Je bez zkusenosti a na rozdil od Enriqueho to neni zadny jmeno, neni to byvala hvezda, legenda. Hraci si v kabine delaji asi co chteji. Idealni by byl Sampaoli. Hraci ho maji radi a uznavaji ho. Je to velky trener. Dale Pochettino ci Allegri. Oba jsou velka jmeno. Anebo klidne Eusebio.

12.04.2017, 17:59
felpod MVD

Tito taky nebyl velký jméno a u Pepa měl v podstatě stejnou funkci, jako má Unzue u Lucha. A je jasný, že teď prostě nejde souhlasit s tím, co se u nás děje (základní sestavy + reakce na vývoj zápasu a střídání) - ale pořád nesmíme zapomenout na to, co Lucho s Barcou (za Unzuovy asistence) vyhrál.
V tomto se prostě neshodneme. Pro mne byl jasný kandidát No.1 Sampaoli, ale vzhledem k tomu, že téměř jistě si vezme Argentinu, tak je pro mne možnost č.1 Unzue.
Tak uvidíme, jak se rozhodne vedení. Hlavně, ať s novým trenérem přijde stará Barca. smileysmiley

12.04.2017, 18:22
MVD felpod

Lucho v podstatě od odchodu Xaviho hledá nějakou funkční koncepci hry. Naše hra je hrozně nestabilní. Hrajeme na individuality. A experimenty se sestavou nám určitě nepomohou. Já nejsem zastánce toho, že bychom se měli obracet pořád do minulosti. Naše hra je prazvláštní, nestabilní a výkony nejsou nikterak přesvědčiví. Nechci znehodnocovat Enriqueho úspěchy, ale první sezóna byla stejně zázračná jako zápas proti Paříži. Přišel Sua, vzniklo MSN a Rakitić hrál svou vrcholovou sezónu. Kolik hráčů, které si Enrique vyžádal se dostalo do základu? Suárez, Umtiti, Raketa (ten je ale už dlouho slušně mimo). Nikdo další. Arda, Vidal, Gomes, Alcácer, zbytečné nákupy. O Douglasovi a Vermaelenovi ani nemluvím. Nehledě na to, že se nedává příležitost hráčům z La Masie, resp. z B-týmu. Proč se nedala příležitost Samperovi a Sandrovi? Nebyli by určitě horší než Gomes a Sandro. Pokud nastoupí Unzué, tak se nic nezmění. Nikdo nechce nějaké zemětřesení, ale ten tým se pořád neomladil. My prostě potřebujeme top pravého obránce, kvalitního stopera a kreativního záložníka, který nahradí Iniestu. A hlavně kvalitního trenéra. Ne asistenta, který ordinuje špatnou taktiku, se kterou dostáváme výprask. Opravdu se modlím, ať Unzué nepřijde.

12.04.2017, 20:24

Netrěba slov...

12.04.2017, 12:58

Zbytočne vôbec niečo písať. V lete sa budú musieť udiať veci, pretože ak to prevezme Unzue a neprivedú sa nejakí schopní záložníci, tak bude budúca sezóna v podobnom duchu.

12.04.2017, 14:57

Lucho je fakt úplně mimo.Jeho hra je bez myšlenky.Naprosto nám chybý hra ze strany,už to že odešel Alves byla ztráta a tim že teď nestaví ani Albu tam nikdo není do kombinace.Neymar je pak na lajně odříznutej a musí chodit pořád na dva hráče..
Mesi včera hodně aktivní,ale tim že náma toho Alvese hraje teď víc ve středu,ale Andres má teď bohužel 2 špatný zápasy na jeden dobrej.Nevim ani mě to včera nějak už ne.ralo,protože jsem něco podobnýho čekal.

Potřebujem v létě přivést Top RB a náhradu za Iniestu protože vzhledem k věku se to asi už moc zlepšovat nebude a my na týhle pozici potřebujem prostě Top kvalitu.Navíc novej trenér přinese potřebnej impuls a snad i nový nápady pro naší hru.

Jina pro Odvetu bych hrál naši klasiku 4-3-3 a zkusil dát do toho všechno.Juve je v defenzívě samozřejmě daleko dál než PSG ale kdyby se dal brzkej první gol,tak by to s našim výkonem na 120% mohlo bejt zajímavý
Ter Stegen-Alba,Umtiti,Pique,Roberto-Sergio,Rakitič,Iniesta-Neymar,Suarez,Messi.

12.04.2017, 15:28

Opět z naší strany strašná nuda. Nejhorší je, že stačí prvních dvacet minut, abychom věděli, jak bude probíhat zbytek zápasu. Buďto na soupeře vletíme hned ze startu a zničíme ho a nebo je od začátku jasné, že je to v prdeli. Což asi odráží Luchovu neschopnost reagovat na zapas. Nebo to není neschopnost, ale třeba už je fakt unavený a vyhořelý. Každopádně může mi někdo říct, co je Ardou?

12.04.2017, 19:54
Pajin Pajin

A ještě jedna věc.

Hodně z vás rychle zapomnělo na to, kdo dokázal největší obrat v historii LM.

Tím nechci říct, že to dokážeme znovu, chci jen říct to, že před měsícem jste tu psali jiné ódy

12.04.2017, 19:56

Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit

Klubové novinky

Zobrazit více

Tabulka LaLigy

1. FC Barcelona 34
2. Club Atlético de Madrid 29
3. Real Madrid CF 27
4. Villarreal CF 24
5. Girona FC 21
6. RCD Mallorca 21
Zobrazit celou tabulku

Ligoví střelci

1. Robert Lewandowski 15
2. Vinicius Junior 8
3. Raphinha 8
4. Ayoze Pérez 7
5. Kylian Mbappé 6
9. Lamine Yamal 5
10. Dani Olmo 5
31. Pedri 3
40. Pablo Torre 3
89. Jules Koundé 1
Zobrazit celou tabulku

 

Chat