Tradice různých motivů na dresu Barçy ve spolupráci se společností Spotify přinese novou epizodu a opět se zapíše do historie. Tentokrát je vybraným umělcem Kolumbijka KAROL G, která je poslední čtyři roky po sobě celosvětově nejstreamovanější interpretkou latinskoamerické hudby na Spotify a hudební ikonou, která roztančila celou planetu na skladby jako PROVENZA, TQG nebo QLONA. Její písně se objevují ve více než 100 milionech playlistů vytvořených uživateli služby Spotify.
Ikonické logo srdce z ostnatého drátu KAROL G se poprvé objeví na dresu Barçy v zápase ženské Ligy F v sobotu 13. dubna proti Villarrealu. O týden později, v neděli 21. září, bude první tým mužů hrát El Clásico na Santiago Bernabéu se stejným logem na hrudi.
Toto nové logo se snaží vzdát hold všem, kteří chtějí měnit pravidla hry, bořit bariéry a zanechat odkaz novým generacím, aby se mohly vyjadřovat podle svých představ. "La Bichota", stejně jako ženský a mužský tým Barçy, inspirovala nespočet lidí. Sehrála klíčovou roli v tom, že latinskoamerická hudba dosáhla nových světových výšin.
Barça a Spotify: Strategické spojenectví
Zobrazení loga KAROL G je jen poslední z řady akcí mezi Spotify a FC Barcelona, které propojily hudební a fotbalový svět. Tato aktivita (stejně jako předtím ty zahrnující i Rolling Stones) je příkladem toho, že spojení Spotify s Barçou je mnohem víc než jen branding, protože také nabízí platformu pro umělce a jejich tvorbu jako žádná jiná předtím.
Prohlášení KAROL G:
"Symbol srdce představuje to, co se stalo stylem 'Bichota', okamžik v mém životě, kdy jsem našla sílu, odolnost a podporu. Díky Spotify a FC Barcelona je vidět ho na přední straně trička, které inspiruje tolik stejné energie, opravdu významné."
Vyjádření Juli Guiu, viceprezidenta FC Barcelona pro marketing:
"Změna loga na dresu se stala jednou z nejikoničtějších a nejúspěšnějších součástí vztahu mezi Barçou a Spotify. Očekávání, kdo bude dalším vybraným umělcem, vyvolává diskuze na všech úrovních po celé týdny a výsledný dopad, když je novinka konečně oznámena, lze měřit na globální úrovni. Tentokrát nám výběr tak známého umělce, jakým je KAROL G, pomáhá společně se Spotify vytvářet synergie i mimo sport a navazovat kontakty s novou generací fanoušků Barçy po celém světě."
Vyjádření Marca Hazana, viceprezidenta společnosti Spotify pro sponzoring a marketing:
"Jsme hrdí na to, že můžeme oslavit neuvěřitelný úspěch KAROL G prostřednictvím ikonického dresu Barçy. Její hudba vzbuzuje podobnou jedinečnou vášeň jako fotbalový klub a je úžasné, že se nám podařilo tyto dvě věci spojit. Jako největší latinskoamerická umělkyně na Spotify a průkopnice ve svém oboru jsme věděli, že KAROL G je pro FC Barcelonu dokonalým spoluhráčem."