FC Barcelona a Aramark rozšiřují strategickou spolupráci jako nový partner Barça Vision a partner Espai Barça
FC Barcelona a Aramark oznámily novou strategickou dohodu, podle které se stávající poskytovatel služeb pohostinství a cateringu pro klub stává akcionářem společnosti Barça Vision (Bridgeburg Invest) a novým partnerem projektu Espai Barça.
Dohodou oznámenou dnes se Aramark España stává oficiálním poskytovatelem cateringových služeb pro budoucí Spotify Camp Nou a posiluje strategii zaměřenou na spolupráci s lídry v oboru, kteří mohou nabídnout nejlepší zážitek fanouškům a návštěvníkům budoucího Espai Barça. Espai Barça je strategický projekt klubu, který zajišťuje budoucí udržitelnost organizace při zachování modelu řízení. FC Barcelona se snaží přeměnit areály na mezinárodní inovační centrum s novými zážitky, které budou součástí nového konceptu zábavy po celý rok. Tento koncept zahrnuje všechny zařízení FC Barcelona v čtvrti Les Corts v Barceloně a stadion Johan Cruyff v Ciutat Esportiva Joan Gamper v Sant Joan Despí.
Barça Vision je iniciativa klubu, která sdružuje všechny aktivity související s Web3, NFT a metaverse, které jsou součástí strategie klubu pro vybudování Espai Barça Digital. Tento krok umožňuje FC Barceloně posílit strukturu Barça Vision s odborným strategickým partnerem, který se specializuje na hledání obchodních příležitostí v oblasti pohostinství a gastronomických zážitků v rámci velkých sportovních zařízení. Aramark, americká nadnárodní společnost se sídlem ve Filadelfii, je v současnosti přítomna ve 19 zemích a zaměstnává více než 248 000 lidí po celém světě. Společnost, která se zabývá poskytováním potravinových služeb, je součástí skupiny Aramark Corporation, přítomné ve Španělsku od roku 1992, a ročně řídí více než 150 velkých zábavních a kulturních a sportovních akcí.
Prodej podílu ve společnosti Bridgeburg Invest byl realizován v souladu s povolením Valné hromady členů FC Barcelona konané 23. října 2021.