Třetí souprava pro tuto sezónu symbolizuje prosperitu, růst a pokrok v boji za rovnost. Zelená barva, známá svým spojením s nadějí a znovuzrozením, představuje záblesk nové éry rovnosti a solidarity mezi ženami a potvrzuje závazek klubu k prosperující budoucnosti prostřednictvím nezlomného spojenectví.
Jedním z nových prvků tohoto zářivě zeleného trička je, že logo značky Nike, která obléká klub od roku 1998, má dvojitý vertikální blaugrana "Swoosh", který představuje zrychlení ženské hry a to, jak je Barça předním světovým exponentem díky sportovním úspěchům týmu a jeho osobitému stylu hry, tak rozpoznatelnému fanoušky po celém světě.
Inspirace ženským týmem
Tato souprava byla představena v rámci kampaně Together We Rise, která zahrnuje osobitou identitu, historii a komunitu každého klubu a zároveň oslavuje vzestup ženského fotbalu. Kolekce pro všechna pohlaví, navržená v úzké spolupráci s kluby z celé Evropy a Latinské Ameriky, odráží přesvědčení společnosti Oregon, že ženy stojí v čele změn a nově definují parametry sportu a způsob, jakým slouží další generaci.
Fotografie pro tuto kampaň pořídila katalánská fotografka Martina Matencio. Matencio je známá svou prací, která zobrazuje ženy z pohledu rovnosti a intimity, což se odráží i v její práci s hráči i hráčkami Barçy.
Technický popis dresu
Soupravy jsou navrženy s technologií Dri-FIT ADV, která je zlatým standardem společnosti Nike pro technické oděvy. Tato inovativní tkanina je navržena tak, aby poskytovala pohyblivost, prodyšnost a ventilaci přesně tam, kde jsou nejvíce potřeba.
Tyto technické inovace nastavují nové standardy pro dosažení nejvyšší úrovně výkonu. Každý prvek soupravy byl vylepšen pomocí výpočetního designu a metod založených na 4D datech.
"Třetí souprava pro tuto sezónu symbolizuje prosperitu, růst a pokrok v boji za rovnost. Zelená barva, známá svým spojením s nadějí a znovuzrozením, představuje záblesk nové éry rovnosti a solidarity mezi ženami a potvrzuje závazek klubu k prosperující budoucnosti prostřednictvím nezlomného spojenectví."
17.09.2024, 15:42To jsou strašné bláboly. Kdo to proboha vymýšlí a kolik mu za to platí?
ty politické kecy byly vždy, ale teď jsou ještě horší kvůli té době debilní no :/
17.09.2024, 16:51Mě hlavně fascinuje, jaký se dá k lecčemu vymyslet příběh. Přitom tam samozřejmě nic takového není, je to zelená barva.
17.09.2024, 17:21ty vidis zelenu farbu, niekto iny tam vidi tu symboliku. Niekto namaluje modry stvorec a vidi tam symboliku. Vacsina ludi vidi modry stvorec. a niekto dalsi za to da 50 milionov :)
18.09.2024, 08:16Jasně, ale jde o to, že ti, kteří design dresu vymýšleli, na nic takového nehráli. Ty srance okolo tam pak někdo zase dopsal až v postprodukci a úplně to stejné by napsal, ať už by ty dresy vypadaly jakkoliv.
18.09.2024, 09:16Jinými slovy autor zelenou barvou nic říct nechtěl, dostává prachy za vymýšlení nových nápadů, které se budou prodávat, na dojemné příběhy, které samozřejmě musí odrážet všechna aktuální témata, nemá čas.
to si ja napriklad nemyslim, dizajneri maju obrovsku predstavivost a kludne by som tomu zadaniu veril. Oni su predstavivostou uplne inde nez my ostatni :)
18.09.2024, 09:58Většina lidí nejdřív dělá a pak myslí. Kdyby to bylo naopak, vše by trvalo mnohem lépe. Věř tomu, že nejdříve vznikl dres a pak až příběh samotný. To samozřejmě není špatně. Jak jsem psal, pokud by lidi více mysleli předtím, než něco udělají, tak by jim všechno trvalo moc dlouho. Určitě měli ale nějaké strohé zadání, typu: "Váš návrh musí být svěží, moderní a pro barcelonu atypický.
18.09.2024, 13:07* lépe -> déle
18.09.2024, 13:07To stojaté logo Niku je PORNO! :O Konečně nějaký zajímavý nápad, který nemá nikdo!
17.09.2024, 16:53za mě to przní ten dres, stejně jako v případě Liverpoolu
18.09.2024, 07:37🤮🤮🤮
17.09.2024, 16:58