Prezident Barcelony Joan Laporta spolu se svým týmem odmítl různé nabídky kryptoměnových společností na pozici hlavního sponzora klubu. U některých nabídek se pouze v případě jména společnosti na dresech hovořilo až o částce 70 milionů eur.
Laportův tým však tomuto odvětví příliš nedůvěřoval. Představenstvo ani obchodní oddělení nemělo o vyjednávání zájem. Klub pracoval na sponzorovi, který by byl v souladu s hodnotami klubu a měli za to, že kryptoměnové společnosti to nejsou.
Po několikaměsíční analýze je správní rada v závěrečné fázi vyjednávání se společnosti Spotify, která se stane hlavním sponzorem. Její jméno bude na dresech áčka, ženského klubu a také na tréninkových sadách. Mimo jiné získá práva na pojmenování stadionu. Dohoda se pohybuje mezi 70-75 milionů eur za sezónu, na oficiální potvrzení se čeká.
opět: "v souladu s hodnotami klubu".... na to už jsem taky alergický docela
24.02.2022, 07:20Za mě dobrý krok, tyhle kryptoměny můžou kdykoliv spadnout a bylo by po smlouvě
24.02.2022, 15:31